joi, august 12, 2010

maine

maine nu-mi va pasa de nimic!
nu-mi va pasa ca e prea cald
nu-mi va pasa ca logica mea o va lua razna
pentru ca oricum,maine ar putea fi unul din momentele in care te afli in situatia de a uita toata logica pe care ai invatat-o.in urma ei,nu ramane decat instinctul.
nu-mi va pasa ca fac chestii pe care in mod normal nu ar trebui sa le fac
nu-mi va pasa ca voi fi cautata
sau necautata
nu-mi va pasa ca exista oameni care pot vorbi 15 minute doar despre ei si nimic altceva
nu-mi va pasa ca exista oameni care te judeca inainte de a te cunoaste
sau cine a zis ca un om te poate cunoaste?
tu?
tu te cunosti indeajuns?
nu-mi va pasa ca nu ma cunosc indeajuns
sau ca nu voi ajunge niciodata sa fac asta
la urma urmei,de ce sa-mi cunosc toate sentimentele
si instinctele
impulsurile?
"asa cum inteleg,onorata curte,de ce oamenii ca mine,oricate justificari si-au gasit singuri,au fost totdeauna vinovati de impulsul lor"
maine..
maine nu-mi va pasa de vise.
de semne
de idei
de poteci
destine
coincidente
anonimat
divinitate
programatori
sau altele
maine voi fi o egoista!
iar azi,azi as vrea o ultima tigara..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu