vineri, iunie 08, 2012

Tic,tac,tic,tac..

3 dimineata.vreo 30 de grade,3 zile pana la examen.mi-ar fi placut sa fiu la medicina si sa stiu cu adevarat cum e un examen greu.diferenta ar fi fost ca mi-ar fi placut ceea ce fac,iar asta schimba totul.asa,ma pierd printre stocuri,furnizori si o mie de metode in a-i alege..ma gandesc doar cat trag de mine in fiecare zi,pentru nimic.pentru ca nu vad niciun rost in toata chibzuinta asta.poate voi vedea mai tarziu.momentan vad,nimic.momentan ma intreb cum oare as reactiona la pierderea cuiva apropiat.daca la o cearta cu maicamea plang o zi intreaga,nu vreau sa stiu niciodata cum ...as reactiona.daca eu la o cearta,reactionez asa,brutal..daca.. " I wouldn't be so damn sensitive,I'd let things go by..No matter what the weather,I'd learn to change,I'd change with the time " 
Da.suntem niste copii frustrati de 21 de ani(aproape) care ne varsam nelinistile pe niste pagini virtuale.Sunt intr-o alta camera de camin,de data asta,laptopul imi apartine.Nu mai sunt atat de dezamagita,am invatat ca experientele noi si placute pot fi totusi construite din altele mici si neplacute.Cum?Haz de necaz,uite asa..Hai cu logistica,hai cu  21 de ani.Hai cu..nimic,nu prea mai am pretentii mari de la mine.Poate e de vina ora,cele 30 de grade si cele 3 zile numarate,tic,tac,tic,tac..http://www.youtube.com/watch?v=6Wtk0dnREW0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu