sâmbătă, iunie 05, 2010

inevitabil,au aparut si primele comentarii :>

Veronicucuta: dc trebuia sa zici acolo
Veronicucuta: ca nu ne-am spalat
Veronicucuta: 3 zile?
masha: dar n-am zis femeie
masha: nimic de tine
Veronicucuta: dar ma simt
Veronicucuta: si cand o sa fiu eu o mare metalista, si o sa sustin concerte in fata a 60000 de oameni, si tu "edith piaf de romania", presa va cauta orice chestie din trecutul nostru!
masha: si ce frate
Veronicucuta: o sa se scrie in ziare despre tot
Veronicucuta: si despre faptu ca ai fost inselata cu un tip
masha: inselata?
Veronicucuta: si despre faptu ca am luat mentiune , eu si un copil de 13 ani
masha: ah
masha: de un tip gay
Veronicucuta: si ca nu aveam bani de o limonada
Veronicucuta: ba, tre sa stergem toate dovezile
Veronicucuta: pt ceea ce va urma
Veronicucuta: parca vad
Veronicucuta: otv, episodu 50: este acesta bucata din dintele anei maria???
Veronicucuta: sa va amintim, celebra ana maria, edith piaf a romaniei, si.a pierdut , in urma cu 10 ani , un pic dintrun dinte in targu jiu. aceasta se afla acolo impreuna cu doctorul "Dan Ciomu", doctorita "Bianca lu' Ciomu", si Veronica, celebra si incantatoarea talentoasăă si valoroasăă metalistăăăă din trupa de heavy metal "ingeras_pervers" !
Veronicucuta: la un concurs
Veronicucuta: surse sigure afirma
Veronicucuta: ca cei 4
Veronicucuta: nu s.au spalat
Veronicucuta: prea des

[acestea au fost primele dovezi relatate].

2 comentarii: