vineri, iunie 04, 2010

pentru bibi,un Groh Groh special !

e clar.
isteria beatleşilor m-a prins in vrejele ei in întregime.zău dacă-mi pasă.de mult timp n-am mai trăit starea asta de libertate.sau,ba da.dar sunt sigură că era un alt tip de libertate,căci sigur,există mai multe tipuri de libertăţi.in continuare mă voi contrazice in privinţa acelei "discipline" de care vorbeam la început.deşi cred că nu mă abat de la regulile care oricum,nu imi aparţineau mie,ci textierului lui edith piaf.oricum,nu asta era ideeaaa!



(uhhm,i get high with a little help from my friends)

ideea era că in 8 minute va fi ziua lui bibiiii.(deşi probabil dupa ce voi posta chestia asta va fi trecut de 00.00,poate de fapt 00.01 sau 00.02 sau cine stie cat.de fapt va fi mult mai mult pentru ca instalez o chestie pentru emoticoane)

daar,lasând astea la o parte,trebuie să îi spun La Mulţţţi Ani,da,aici şi la telefon şi mâine la repetiţii şi pe 14 când sper că voi ajunge la majoratul ei.
bibi este geamăna pe care orice geamănă şi-ar dori-o mereu aproape,pentru că este genul de geamănă cu care te distrezi,râzi,dansezi,visezi,cânţi,te învârţi,dai din cap,stai 3 zile nespălat' (hai c'am făcut o rima) şi este tipul ala de geamănă care ar face mereu orice ca totul să fie bine,nu te lasă niciodata la greu şi cel mai important,nu te dezamăgeşte!o să-i comunic personal chestiile pe care i le doresc în viaţă(căci pe lângă sănătate,bucurii si de'astea sunt lucrurile care conteaza cu adevărat,gen pletoşi coioşi,virili si masculini.na că am zis-o:)) .Oooricum,pentru bibi,bibiloi,bibişştiuc,bibilica si celelalte zeci de abrevieri si diminutive,piesa asta de-o veţi auzi,de la mine pentru tine,de la nenea beatleşi pentru bibi,da da da,io andrei,că nah! să ne traiesti,copilă dragă>:D< p.s v-am zis eu că se face tarziu.n-a mers nici programul cu emoticoane,am restartat şi calculatorul şi am omorat şi un gândac gigantic şi periculos din bucătărie!:-s

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu